Zamów pytania

1. Jak mogę złożyć zamówienie na Mojeakcesoria.pl?

Za pomocą naszego narzędzia do wyszukiwania produktów możesz przeszukiwać naszą bazę danych pod kątem baterii laptopów, zasilacza sieciowego, napędu DVD i panelu LCD. Po wyszukiwaniu Znajdź żądany produkt, możesz po prostu dodać produkt do koszyka i sprawdzić, a my zajmiemy się resztą.


2. Czy istnieje minimalna ilość zamówienia?

Nie wymagamy minimalnej ilości zamówienia. Możesz zamówić tylko jeden produkt w naszym sklepie internetowym lub tyle, ile chcesz.


3. Czy moje zamówienie jest bezpieczne na tej stronie?

Tak, kupowanie online na Mojeakcesoria.pl jest bezpieczne! Ochrona danych finansowych i osobowych jest jednym z naszych najważniejszych priorytetów. Dokonujemy płatności za pośrednictwem PayPal. Używają technologii szyfrowania SSL Secure Server, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do przechowywanych informacji, wszystkie dane wysyłane podczas weryfikacji są szyfrowane. Naszym priorytetem jest zapewnienie wszystkim naszym klientom bezpiecznych zakupów online.


4. Kiedy moja karta kredytowa jest obciążana?

Twoja karta kredytowa zostanie obciążona natychmiast po zakończeniu procesu płatności. Po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Otrzymasz drugi e-mail jak najszybciej po złożeniu zamówienia z informacjami o śledzeniu.


5. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak. Jeśli zmienisz zdanie po zakupie, skontaktuj się z nami natychmiast, podając pełne imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Anulujemy twoje zamówienie jako twoją prośbę. Jeśli jednak Twoje zamówienie zostało wysłane, nie możemy go anulować. Będziesz odpowiedzialny za wszystkie koszty wysyłki (w tym oryginalną wysyłkę, adres i przesyłkę zwrotną). Aby uzyskać więcej informacji, zobacz naszą politykę zwrotów.


Pytania dotyczące płatności

1. Jakie mam opcje płatności?

Akceptujemy główne karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express i Discover. Paypal jest również akceptowany na naszej


2. Jaką walutę płatności akceptuje Mojeakcesoria.pl?

We wszystkich wykazach cen i transakcji używana jest tylko waluta Złoty.


3. Czy kupowanie w Mojeakcesoria.pl kartą kredytową jest bezpieczne?

Mojeakcesoria.pl zapewnia bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa zakupów online. W procesie weryfikacji używamy 128-bitowego bezpiecznego oprogramowania szyfrującego, SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że wszystkie dane osobowe, w tym dane karty kredytowej i inne informacje poufne, są przesyłane przez Internet w formie zaszyfrowanej i dekodowane dopiero po ich otrzymaniu.


Wysyłka produktu

1. Jakie metody wysyłki oferujecie?

Oferujemy podstawowe metody dostawy, DHL i POST Luxembourg, wykorzystamy jedną z tych metod wysyłki do wysyłki naszych produktów, w zależności od tego, która usługa ma krótszy czas dostawy. Jeśli wolisz specjalną metodę wysyłki, musisz nas o tym poinformować podczas składania zamówienia.


2. Ile będzie kosztowało wysłanie mojego zamówienia?
  • 19,98 zł

3. Jak długo potrwa dostawa mojego zamówienia?

W zależności od dostępności zamówionych produktów i wybranej metody wysyłki, większość zamówień zostanie wysłana w ciągu 2 dni roboczych i dotrze w ciągu 5 do 7 dni roboczych. Niektóre zamówienia mogą potrwać od 7 do 10 dni roboczych. Należy pamiętać, że weekendy i święta mogą opóźnić dostawę.


4. Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Możesz sprawdzić lokalizację paczki za pomocą numeru śledzenia, który podajemy w e-mailu z potwierdzeniem wysyłki; Odwiedź następujące strony internetowe, aby śledzić swoje zamówienie.

Wszystkie oferty i ceny mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia. Wyznaczone znaki handlowe i marki są własnością ich właścicieli.

©Mojeakcesoria.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.